Bara inte haft tid!

Förlåt för den dåliga uppdatering. Men jag har iallafall inte haft tid till att göra det. När jag kom hem åt jag och sen for jag iväg till en kompis. Där var jag till för en kvart sen. Skrev dock ett blogginlägg där men det kom aldrig upp. Men det var inte så värst intressant, stod bara att jag var hos en kompis och att jag skulle blogga igen när jag kom hem. Och nu ikväll kanske jag fixar nå inlägg, kanske också tidsinställda för imorgon. Får se, jag kommer åtminstone inte hinna blogga så mycket imorgon, ska ju och bowla. ^^ Men ska äta nått nu och sen läsa nå bloggar. Skriver inlägg sen, hej då. :)
 
Finaste ponnyn! Älskar dig och saknar dig varje dag! 

/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder :)

Svar: tack :)
canontjejerna.blogg.se

2013-01-23 @ 12:09:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: emma ~ sjufoto! ッ

fin häst! :) Allt bra?

Svar: jo tack :) ja allt e bra ;)
canontjejerna.blogg.se

2013-01-23 @ 14:08:07
URL: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback