Hemma från skolan!

Hej, är hemma från skolan nu. Har varit hemma en stund bara. Men idag har jag inte så mycket att göra, ska väl typ göra läxorna och sen får jag hitta på nått. Ska antagligen städa ur ett "litet rum", det är dock mera som en garderod, liknande walk in closet typ. Ska iallafall städa ur där för att dörren är i mitt rum men den ska flyttas ut så jag får lite mera rum i mitt rum. Hihi, ni kanske inte förstår? ^^
Kanske ska jag redigera nå bilder också, kommer säkert upp hit sen då. Var ju ute och fota typ i förrgår. Om det faktiskt inte var igår. Har för dåligt minne. x) Men hej då. :)
 
Såna där typiska foton man fotar med systemkamera i spegeln? ;P
/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback