Lisa här!

Hej. Jag heter Lisa och jag bor i Finland. Det är jag som kommer blogga här med Alexandra. Har haft många olika bloggar men just nu bloggar jag här. Har aldrig boggat med någon annan "ordentligt" så detta kommer bli roligt!
 
Fotar, det gör jag med en Canon EOS 1100D, medans jag redigerar i Photoshop. Just nu har jag bara objektivet 18-55mm, ett stativ, ett UV-filter & en kameraväska. Jag brukar fota en hel del saker och så. Kanske kommer upp lite foto/redigeringstips här på bloggen också!?
 
Andra intressen är rida. spela fotboll & spel piano.
Rider det gör jag ca 1 gång i veckan vid ett stall som jag ridit vid i ca 2-3 år kanske. Har också tävlat hoppning & ponnyagility.
 
Detta var då en liten kort presentation om mig!:)
© Kopiera INTE!!;)

Kommentarer
Postat av: tovenorin

jag tycker om både Canon och Nikon, fast bäst tycker jag nog om Nikon! Sj? :)

2013-01-21 @ 14:32:25
URL: http://tovenorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback