Fatta att man blev glad!

Fast tyvärr kommer jag inte berätta vad det är. Inte än iallafall, men om det blir av då får ni självklart veta. Bubblar av förväntan och skulle kunna springa runt och skrika och hoppa! Men istället sitter jag här och är lugn. Men vill ändå berätta det, men tror inte jag ska göra det. Kanske får mig att låta som om jag skryter. Just nu vet endast två om det, min pappa som sa det och en av mina vänner. ;) Men annars, kanske ni märkt att vi har en ny design? Annars tryck F5. Fast inte vi som gjort den, den är nerladdad men vi får väl se om vi nån gång får en mer "egen". Headern kommer säkert ny. Men jag tänker nu redigera bilder för att sen ladda upp lite här, ska testa mig fram lite i gimp. :) Skriver sen, hej då!
 
 
Lite bilder jag redigerat i Pixlr, dock står det min en gammal bloggs adress på dem. Eller det står endast "Greenphoto". Kopiera iallafall inte dem! ♥

/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback